Alla inlägg den 30 juni 2011

Jag har en stor hiss till dem ryttare som använder säkerhetssväst. Super bra och billig livsförsäkring. Men själv skulle jag inte kunna rida med det hela tiden eftersom jag tycker att den är ivägen, obekväm och allmänt störande. Men stor hiss till er som använder det!


 

Bild lånad från hööks


/ Sofia

 



Igår va vi på en underbar ridtur, i skog och mark. Men sedan det blev lite för lång då kom hem halv ett. OBS!

Vem kunde tro att det var läskigt att rida i en halv mörk skog mitt i natten. Men som tur va hade vi hästarna.

 vi hitta också en jätte härlig runda på så 2,5 h. Hästarna var pigga och glada så vi tog en galopp på en äng!

LOVE LIFE!!Idag blir det en kvällsritt då det är för varmt ute nu. då drar jag, prickan och kanske sofia till  vattnet och badar

så det kanske kommer några bilder på det senare. Kramm :)



                                                  
                        /  Othilia o Sofia


 

Prickless


 

Amarischa


 

Vouge

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Vårat hästliv!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards